این بحث شبکه های اجتماعی در تلوزیون ما خیلی جالبه!

مجریای تلوزیون و یا کسایی که به یک برنامه تلوزیونی دعوت می شن و میرن، در حین صحبت اسمی از شبکه های اجتماعی نمیارن. یعنی قانونشون اینه که نیارن.

از طرفی خودشون دارن از این شبکه ها استفاده می کنن! شبکه های معروفی که در زمانی که من دارم این مطلب رو می نویسم شبکه هایی مثل تلگرام و اینستاگرام هستند.

حالا خیلی از برنامه های تلوزیونی کانال تلگرام دارن و از طرفی نباید اسمی از شبکه های اجتماعی ببرن! برای همین فقط می گن : به کانال ما بپیوندید! 

و باید خودت حدس بزنی که منظورش کانال تلگرامه!

بعضی از برنامه ها که خیلی باحالن. مثلا برنامه اخبار ساعت 7 شب شبکه یک که بعد اون مجله خبری پخش می شه که همش توش، سایت خودشون رو تبلیغ می کنن، یه خبری پخش کرده که آقا از این شبکه های اجتماعی خارجی استفاده نکنید ، اینا امنیت مملکتمون رو به خطر می اندازن و هزار جور ایراد دیگه هم گرفته!! بعد خودش آخر اخباراش میگه برای اطلاع از تازه ترین خبرها به کانال ما بپیوندید و وقتی به سایتش هم سر می زنید اول یه کادر کوچیک باز میشه که لینک کانال تلگرامشه و برای اینکه سایتش رو ببینید، اول باید اون کادر رو ببندید!!!

کلا مدل ماها همینه!!

با آمریکا مشکل داریم و بعد خیلی راحت از محصولاتش استفاده می کنیم مثلا ویندوز که کرک شده استفاده می کینم و هزار برنامه رایانه ای دیگه و بعد هی میام به همین برنامه ها انگ جاسوسی می زنیم و می گیم داره با این برنامه ها جاسوسی می کنه!!!

و این فقط یه مثال بود و ما در هر زمینه ای از این مثال ها زیاد داریم.

هم استفاده می کنیم و هم غر می زنیم و هم بد و بیراه می گیم و . . .. 

همش تناقض داریم